Ana içeriğe atla

Kalkınma Kurulu Üyelik Başvurusu

2 Mayıs 2016

Kamu kurum ve kuruluşları, özel kesim, sivil toplum kuruluşları, üniversiteler ve yerel yönetimler arasında işbirliğini geliştirmek ve ajansı yönlendirmek üzere oluşturulan kalkınma kurulları, yerel aktörleri bir araya getirerek bölgenin sorunlarının ve potansiyelinin değişik bakış açılarıyla ve ortak akılla ele alındığı böylece Ajans faaliyetlerinin bölgedeki paydaşlarca yönlendirilebildiği bir platformdur.

5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile kurulmuş kalkınma ajanslarının danışma organı olan kalkınma kurullarına temsilci gönderecek kurum ve kuruluşlar 31.05.2013 tarih ve 28663 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan 2013/4748 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenmiştir. Üyelerin devam, süreklilik ve performansının değerlendirilmesi amacıyla kurullarda temsil edilecek kurum ve kuruluşların yeniden belirlenmesi ve yeni kurul üye listelerinin belirlenmesi için Kalkınma Kurulunda yer almak isteyen kurum ve kuruluşların aşağıda sunulan form ile talepte bulunması gerekmektedir.

İstekli kurum ve kuruluşların bilgisayar ortamında dolduracakları aşağıdaki dosyayı 17 Mayıs 2016 günü mesai bitimine kadar uyelik@ankaraka.org.tr adresine e-posta ile göndermesi, ayrıca ıslak imzalı formu Ankara Kalkınma Ajansı Öveçler 1322.Cad. No:11 06460 Çankaya/Ankara adresine elden ya da postayla ulaştırması gerekmektedir.

Kamuoyuna duyurulur.

Başvuru Formu

Detaylı Bilgi