TechAnkara Yerli Tedarik ve İşbirliği Buluşmaları

TechAnkara Yerli Tedarik ve İşbirliği Buluşmaları

Yenilikçi ürününüzü veya projenizi büyük firmaların tedarik sistemine dahil etmek ister misiniz?

TechAnkara Yerli Tedarik ve İşbirliği Buluşmaları; yerli üreticilerin üretim ve tedarik kapasitelerinin artırılması, endüstrinin talep ve ihtiyaçlarına yenilikçi ve katma değeri yüksek yerli çözümler sunulması amacıyla Ankara Kalkınma Ajansı Yatırım Destek Ofisi tarafından organize edilen işbirliği platformudur.

2015 yılından bu yana gerçekleştirilen etkinlikler ile Ankara’da faaliyet gösteren ve üretim girdisi olarak önemli miktarda bilişim ve destek hizmetleri, malzeme, makine ve insan kaynağı satın alan veya ithal eden büyük şirketler ile kurumsal düzeyde iletişim geliştirilmekte ve tedarik potansiyeli arz eden girişimcilerimizle irtibat kurmaları sağlanmaktadır.

Açık Tedarik Talepleri

Arçelik;

  • Yüzey kaplama, özellikle paslanmaz saca "anti-finger" ve  plastiklere kuruma kolaylaştırıcı kaplama
  • Sac şekillendirme
  • Ürün kontrol kart geliştirme ve yazılım
  • ANDROID ve WEB yazılım
  • Plastik tasarım ve görünüş parçası üretimi ve plastik enjeksiyon

alanlarındaki yenilikçi proje, ürün ve hizmetlerini sunmak isteyen firmalarımızı bekliyor.

Başvuru

Başvurular http://yerlitedarik.techankara.com adresinden alınmaktadır.

İlk B2B görüşme ve sunum etkinliği, 24 Kasım 2017 tarihine kadar yapılacak başvurular için düzenlenecektir. Ayrıca başvuruların alınması yıl içinde devam edecek, dönemler itibarıyla B2B görüşme ve sunum etkinlikleri planlanacaktır.

Değerlendirme Süreci

Alınan başvurular Ankara Kalkınma Ajansı Yatırım Destek Ofisi tarafından değerlendirilerek ilgili firmaya yönlendirilecektir. Karşılıklı mutabık kalınması durumunda randevu ve ikili görüşme organizasyonu yapılacak ve başvuru sahibine iletilecektir.
Soru, görüş ve talepleriniz için ydo@ankaraka.org.tr adresinden veya (0312) 310 03 00 numaralı telefondan Yatırım Destek Ofisi’ni arayarak ulaşabilirsiniz.

Ankara Kalkınma Ajansı

Yatırım Destek Ofisi